2011. február 7., hétfő

'A dolgok sose változnak'~

Isszonyat ritkán írok bejegyzést T_T pedig lenne miről >:C
Említést kell tennem a tegnap lezajló mítingről, ami ahogy Hidan nevezte: 'epileptikus' volt (Y) xD. Nem mesélnék sokat, pont annyit, hogy: köszönnék Hidannak, erre ő: KONANCÍM MEGYÜNK CIPŐT VENNI! *lángolószemek* - D:  jah és Gábor... szívből gyűllölek, és olyan féltékeny vagyok h fhúúú de elfogom mondani mit tettél:@ az egész világ megtudja >:D 
NaDEˇˇ amiért elkezdtem írni: ahogy elnéztem mindenki fhú de boldogan fogadta, hogy itt a tavasz. -.- hát én kifejezetten utálom a tavaszt és a nyarat is. Nekem ezt a pár hónapot át kellene aludnom, azt hiszem. 
1. Ilyenkor mindig eszméletlenül fáj a fejem, egy nap minimum 2 algopirin. (Y)
2. Meleg van, ezáltal ömlik rólam a víz, még ha csak simán sétálok is. -.- 
3. szülinap.............................................no komment.
4. ezek miatt sokkal idegesebb vagyok, mint általában. 
Holnap kedd, avagy Danisnap:D. asszem benevezek egy oriás palacsintára *aww*

2 megjegyzés:

  1. vki óriás palacsintát emlegetett?! *w*
    hát ezekszerint akkor nem nekem kell majd elhurcolnom a bandát a pulthoz, hanem együtt megyünk (A)

    VálaszTörlés
  2. Off:
    Lehet, hogy ezúttal vinnem kéne lóvét?x'D

    On:
    Tökéletesen egyetértek a bejegyzés ellentétével.:P

    VálaszTörlés