2011. január 31., hétfő

még én is elmélkedem. ^^"

Nagyon sokminden tötént velem az elmúlt hónapban. rájöttem,/rádöbbentem 1-2 dologra,hogy kik barátok, és kiben nem bízhatok. 
Itt az 1. probléma: vagyis a z osztálytársaim... egyszerűen élni nem lehet mellettük. Egésznap csak ordibálnak, [jobbesetben] mázolják magukat, vagy a fhú de 'kurvamenővagyok megittam3üvegsörtéshánytam'-ot hallgatom... csodás... és ami teszi rá a még szebb véleményem, hogy úgy beszélnek az osztálytársaikkal mint 1 kikúrt 3× megrágcsált ronggyal... 8ker hatás powz(Y)[a kinézetről említést se téve]-.- az más hogy volt 1 szép kis összetűzésem velük facebookon. aki látta,látta. 
Még ehhez a témához: Lassan tényleg,tényleg, érik hogy nagyon beszólok a nagynagy DZSÍÍRÓKKEL osztálytársamnak hogy állítsa le magát, mert nem járja hogy a barátok addig jók, amíg nem látja az ő 'egyetlenszerelméét'... és az se hogy beszélek valakihez erre odajön és ugyanannak a személynek elkezdi mondani a magájét mintha én ott se lennék. Bocsánat, de ezt ne!Még ha nem is tűnik úgy, de néha én is szoktam ÉREZNI.~

2.probléma: Az Animések. Nem olyanok mint régen. Bunkóbbak! mostanában a nagy animés/dzsírokker élet csak a DS/NS faszságokról szól, ahol mindeösszejön mindenki szlopál, baszik mindenkivel, már kb azt várom h mikor fognak az animeconok is így kinézni.? akkor viszont engem nem fogtok többet az animés társadalomban látni, max meeteken. 
Másikrésze: Meet. a csapat szétvan esve. De ezt nem részletezném, mindenki érti miről van szó, akinek kell.
3.Az élet nagy rejtélyei: a; volt egy csomó zeném gépen. a negyede eltűnt. Hova a Fenébe TŰNTEK, ha én nem töröltem ki??? D:

b; Ki a fene vágja le a hajam éjszakánként? xD komolyan... egy csomószor úgy kelek fel, h jééé. rövidebb a hajam... WHAT???? 0.o
c; mi a faszomért nem vagyok képes RAJZOLNI? most komolyan mindenki nyaggat h gyakoroljak... gyakorolok vagy 4éve de nem megy... -.- FUCKMÁR. ._. [erről lehet hogy még említést teszek]

3 megjegyzés:

  1. Pávák.. XD

    Öröm téged elmélkedni hallgatni :) Nagyon jól csinálod :) Vesébe látni, ezt hívom én szemnek! :D

    VálaszTörlés
  2. dzsírokkeeeeeer... holnap megint újabb szipi-szupi egymás szájába hányós napnak nézünk elébe, egész nap Quanokat fogunk hallani mint mindig, Rukikat, korea-japán hányadékokat, down kórost szimuláló cicavirágokat, és mindezt Budapest kellemes szmogos levegőjével együtt összevetve.
    Magyarország, én így szeretlek <3 :D

    VálaszTörlés
  3. ez egy olyan szép beszédvolt, hogy megérdemel holnap egy tapsot:D

    VálaszTörlés