2011. február 12., szombat

Egy nap Narutoval~

*___* Végre sor került a random Cp-zésre Viviveeeel (L)
12 kor találkozó Arany Jani metró megállóban:D mikor leszálltam már láttam Naruto-küüünt szóval elkezdteeem futniii >:DD és táádááá~ Viviii *___________________* *fangörcs. rácsimpaszkodik a lábára* és Yondi is. :D Pár percre rá befutottak Naru-kün koli társai és Sasuke [cosplayer] és még egy Naruto:D. Elindulva nem voltunk biztosak benne hogy tudjuk az utat a japános animés kiállítás fele szóóóval... ^^" deeee elsőre odataláltunk C:. Ottan találkoztam Yunáávaal ~ *.* Tobival, és egykét random emberrel. A' kiállítás' elég foscsi volt. xD, de utána jött csak a java elmentünk pecsához képeket csinálni, aztán Vajda-Hunyad várhoz [ott csatlakozott hozzánk Orsi is, aki Narutoval és faszukével Sasukével elhúzott egy kicsit]itt is Rrreeengetteg kép készült, és egy csomó hülyeség :'D, majd Hősök terére,ott lengyelek támadtak le minket pár kép erejéig(Y). Közbeeeen folyamatos fangörcsöktől szenvedtem Vivi társaságában FHÚÚÚÚ*.*. Fél4fele elindultunk Ikeába ott ettünk 100ft-s hotdogot xD és találkoztunk szintén random Soul eater cp-sekkel(Y) xD.Orsiék visszatértével beszélgettek YAOI-ról *agybalövimagát*, hülyültünk,és elvoltunk. 6 óra körül ideje volt könnyes búcsút venni egymástól T___T én Orsival mentem haza, kibeszéltük az élet apró dolgait és egyebek ~ ^^


Linkin Park - Leave Out All The Rest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése