2010. december 10., péntek

mikulás. és más.

*A hétvége hát dagadt piros ruhás pacákokkat volt tele. *w*
Avagy tegyük ki a csiztmáink és reggel.... tádádádááááá~ kapatam kék too late órát amit kb azóta lese vettem. 
*Aztán tettem egy elhatározást, miszerint elegem volt mindenféle fajta rajzolásból és hogy alapból a az ismerősik körömből  mindenki jobban rajzol nállam:"D na mind1...
*Holnapután advent 3. vasárnapja *w* de előtte még suli... ráadásul KÉMIA:@ -.- utána még nem tom milesz mer 3fele is hívtak h menjek. xD jah hozzáteszem vasárnap még cosplayt is varrok... (Y)
*Kicsit vissza emlékezve a Danisnapra: HP7 again*.* Danival és Ciellel a westendben. Ciel írt valami fanfic-et Dani×K.l.norbi-t báááá~~xd ésésés szerelmes vagyok Rupert Grint-be *____*
[basszus nagyon ugrálok a dátumok között....]
*a Tegnapi napon... NEM VOLTAM SULIBAN!! >.< és egésznap Rurouni Kenshin-t néztem *~* és kiakadtam az emberek hülyeségén. (N)
*jah még valami... PARÓKAPARÓKAPARÓKA!!!!  *____________*
Selena Gomez: a year without rain. [ egy hete ezt nyomatom <3]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése