2010. december 4., szombat

X faktor... avagy... FASZOMAT ;_;

Ma kiesett Vastag Tomi, akinél aranyosabb embert nem láttam....
Kezdem az elején Nov 30. kedd: Corvin téren jártunk Noriko,Ciel,Bea,Dani,Peincíí  és én. Belestünk a próbára és a bevásárló központban ültünk. Általában mindenki K.L.Norbira várt, engem nem érdekelt túlságosan én inkább Tomit vártam. sokmindenki után megjött ő is rávettek, hogy öleljem meg:O megkérdeztem h szabad-e szerintem a végletekig vörö votam és *aww* :D megöleeeelteem~ 
Ekkortájt láttuk beviharzani Norbit de úgy hogy kb én vettem észre xD. Mondta Kereszter Ildikó h a próba után kijön...
Nah vártunk rá fél7-ig már mindenki elment, alig voltunk, táncosok se voltak. egyszercsak felkiáltok Norbi ... elszaladt a szószoros értelmében, annyit látunk: Dani utána... de hiába [elvileg valami olyat mondott h bocsi...] 
Szóval ültünk ott 6órát Norbira várva aki szart bele h kiosszon 5 aláírást, bezzeg mikor 1000 voltan Tomi hajlandó volt ott maradni és beszélgetni~~ ez különös. 


 A mai adásban meg, jajj Norbi így, Norbi úgy. blabla~~ esne már ki az a pöcs:@ leszarom a multját, meg a nyűgjeit.  A lényeg Szeretlek Tomi és 
hajrá tovább Csabi 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése