2010. december 14., kedd

VIVA Megálló inda jelky... XD(Y)

nah tehát...........xD
4. óra előtti szünetben mentünk le Kimie-vel ofőhöz földszintre. Látok ott középen 1 emberkét, már szólalnék meg, erre Kimie mondja h az Brash Bence... LOL xD [ezt akartam mondani, h hasonlít] aztán valahogí kislilabizáltuk h megálló forgatás lesz, akkor láttuk h VJ Zola is szambázik arra(Y). Najólvan énekünk lett volna mentünk 2. emelet utcsó termébe erre látjuk h megy a stáb cuccokkal elöttünk. HÁT NEM A MI ÉNEK ÓRÁNKRA JÖTTEK BE??XD dehogynem ;D a komplett bagázs bement az énekórára. először elmagyarázták h mi a szitu, mit kell és mit nem szabad csinálni.Természetesen lelkes voltam*-* széttoltuk a padokat. először azt vették fel h holvannak/milyen órán. B.Bencétől kérdeztek 1×, aztán Szilvitől[osztálytárs]. Itt jöttem én kértem Justin Bieber: never say nevert. Kimie is kért Adam Lambert-If I had you-t. Volt még utána Klaudia Dóri Ivett meg a Niki.Végezetül még Noémi is kért Katy Perry-t és énekeltünk de az no komment ;] és még ki kellett tölteni valami nyilatkozatot meg autogrammot is kaptunkxD Zola akkora forma :D.
Jan 3-7.is mindenki chekkolja a megállóóót.~


Stáb3: Mekkora show.
Falusi Mariann&Varga Viktor: Tárd ki szíved [teleton 2010.]


jah és megtaláltam a legrosszabb számot amit valaha hallottam: ... Ultrapop: báb -.-"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése