2010. november 21., vasárnap

2010. 11. 19-21. Ausztria-Snowboard:3 *w*

Végre... 2év után ujra deszkára álltam és havat teperteeeeeeem <333333333333333333
Úgy kezdeném hogy szerdán suli után anyuék jöttek értem és apu beugrott Change-ba addig mi anyuval maradtunk kocsiban erre ki libben arra;D? Voksán Vigááááág (YYY) anyuval összenézünk :D:D xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
és most a lényeg csütörtök: 4kor keltünk~ 7órás út ... xD zene szülökkel és hugommal~~ 
12körülre odaértünk Kaprunba a kis sífaluba és a mellette lévő gleccserhez szambáztunk amit Kitzsteinhorn-nak hívnak. Apu mesélte hogy volt ott pont tíz éve 1 tragédia amit itt el lehet olvasni O_O  
Nahát mikor odaértünk a parkolóban öltöztünk fel (Y) aztán buborék és ülőssel fel a pályánkhoz ésvégre SIKLOK *-* új boardom volt meg rég is boardoztam szal mondták h az elején tuti nem fog menni erre *heropóz* tök profin lesikklódtam *________* erre anyuék bejelentik h menjünk ebédelni ._. hogy örültem [közbe összefutottunk barátokkal akikkel jöttünk volna]x_X erre kaja után apu: hol a síszemüvegem??? 0.o *keresskeress* nem lett meg... erre leviharzott ahegyről h neki elege van h mindíg az ő szemüvegét lopják el... najóvan mi meg mentünk pluszba 1-2 kört.
4fele lementünk apuhoz and go keresni szállást. Barátoknak semelyik se volt jó szal 2óra azzal telt el h kereséltünk. Erre még h növelje a hangulatot fater folyamatosan mondta a magáét h haza megyünk,haza megyünk -.-" nah aztán találtunk szállást és nem mentünk.xD
péntek: Nikivel[hugom] kerültem 1 szobába és ő 7kor már fenn volt szal énis. Apu aznap sem síelt és még mindíg nem voltunk jóba:S deeee nagyon jót boardoztam aznap is *w* és 1× ráestem a kezemre h az ki volt nyújtva szal az fájtolt rendesen (Y) 4ig aznap is toltuk az igát aztán mentünk le apuhoz. Barátaink estére meghívtak minket pókerezni, fater oda SEM jött-.-"
szombat: utsó nap T_T délelőtt mentünk-megyegedtünk aztán anyuékat lehagytuk az 1ik szintén boardos sráccal és onnantól fingatásvolt. 2km szűzhó teljes erővel ez 2-3 kör alatt ollyan szinten éfáradtam 0.o phúúúúú~~ 4körül llejöttönk a pályáról, [közbe összefutottam anyuékkal] és a család együtt evett 1 étteremben erre apu benyögi h neki nem is velünk volt baja hanem h a barátainkkal ugyvolt h együtt akarunk lenni és nekik semmi se volt jó xDDD mondom.... LOL -.-"
vasárnap [ma]: 9 körül indultunk vissza 7óra:D már meg se kottyant :3 1körük megálltunk kajálni ilyen osztrák étteremláncban és nagyon finom kaja vollt *____* nade naXD 5re értünk haza. 
[azért lett ilyen kapkodós a vége mer már fáradt vagyok xd] képeket töltök a holnapi nap folyamán :DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése