2010. november 10., szerda

moonlightmeido.

Rég írtam, és történt 1-2 dolog az őszi szünet alatt amiz MÉG nem írtam le^^
11.06 szombat: Moonligth meido~ Cosplay.hu-rendezvény. Kisuke és Dave hívott h menjek *w* cp-s dolog lenne szal Konan paróka ing+nyakkendő meg ilyesmik:DD. 3ra mentem Kisuhoz ahol már ottan volt Sasu és Dave is. Ottan drága jóanyám [Sasu] paranormal activity2-t nézett amire én nem voltam kíváncsi ezért inkább feloktolyáltam Dave fejére a parókám xD Naruto(Y)*aww* ~~~
MM-be érve hely pont annyi volt h letudjunk ülni Tücsi és Noémi mellé,aztán jött a duplacsokismuffin<3 és a tombola._. először enyém volt a 6-os és aztán Noémival cseréltünk mert a szerencse számom a 7es xDaztán kaptam 1 lánytól még 1et ami 3as volt asszem...
Monták h fotópályázat~ nah akkor mentünk vetítőhöz mert hogy Peincíí képe is be lett küldve meg 1 kép amin én is rajta vagyok szal érdekelt nah már most a kép amit Deidara [szüsz Erika] beküldött közönség 2. és zsűri 1. lettO___O [ a kép amin én is rajta vagyok] az 1ik ajándékot Dave a másikat én vettem át... YURIKO-tól... >___>.... aztán TOMBOLA O_O [előtte tudni kell h azt mondtam a többieknek h én tuti nem nyerek semmit...] 1. szám amit kihúznak: 7es (YYYY) vagyis az enyém :O:O:O aztán Shin cp-s [Valkusz  Lili] ekkor megszólal egy hapsi: 'ez diszkrináció h csak kék hajúakxD' erre: 'LLOOOOL' xD meg még valaki volt akit kihúztak de nem emléxem rá~~ (A) a nyereményünk egy ANIMEKARÁCSONY BELÉPŐŐŐ ._. *---*
a továbbiakban annyira emléxem h KFC-ben voltunk aztán mentem haza:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése