2010. november 25., csütörtök

X faktoros nap :3333

Maaa suliután elugrottunk minden Xfaktoros székhelyére azaz a Corvin sétányra*www* mindenki Király L. Norbi miatt ment~~ nekem mind1 volt csak ott legyek : D [ Noriko.Aya.Ciel.Kimie.Bea. és Vivi.]
Alig értünk oda máris találkoztunk Keresztes Ildikóval xD aláírás~ kééép *w*
Itt kis idő eltelt de nagyon sasoltunk főlleg Bea és ééén mer nagyon vártunk mindenkitxD közbe zenét hallgattunk. jött 1 nő és letámadott ilyen nemtom, tánc lehetőség és tök jót dumáltak vele többiek, Aya alkotott mint mindíg:D. Erre szólnak h: jééé ott jön egy Non stopos[Ábel]... először felse fogtam fél perc kellett kb h felálljunk és fussunk utána BeávalxD kééééééépautogramm. *-*

Következő volt Dorka akit ÉN SZÚRTAM KI :O:O odaszólok Vivinek: teeeee~ az nem a Dorka???*___* - tökre rejtegette magát szal szerintem remélte h nem ismerjük felxD:P nah mind1. Következő, Nyári Edit volt [summer sisters] aztán Nicolas. :D mind2-től van képem és aláfirkantásom is:33 ééééééééééééééééééés a lényeg *äwww* Vastag Tomiiiiiii >_____< olyan aranyos volt, mondta h menjünk be a plázába h meg ne fázzunk *-* [milyen kedves(L)] és elindullt mi meg úgy mentünk a sarkába mintha security-k lettünk volnaxD még Ayának is teccett pedig ő nem nézi xDDDD mindenki csinált vele közösképet*_______*olyan cuki! mostantól mindenszombaton 100szavazatot küldök<333 
Aztán jött még a hab a tortára Vastag Csabi Nyári Alíz és Wolf Kati :D aztán bejelentették 5 perc mulva jönnek[volt az 10is *mf*] Fóóóóótóóóóóók *w*  
SZAAAAL nagyon jóóó délutááánoooom volt *www*

1 megjegyzés: