2010. október 10., vasárnap

szomorúan.vidáman.

2010. 10. 09. Reggel fél 9~ arra keltem h anyu és apu ülnek az ágyamon ... azzal a tekintettel h akkorra tudtam mi következik. Uzumaki Naruto-chan nevű alig 1éves törpe hörcsögöm meghalt. Talán akkor sírtam ennyire utoljára mikor meghalt a kutyusom~ én nem is értem=/. Nem volt előjele.Semmi!Csak úgy feküdt mintha aludna de nem... nem kelt fel. :( ♥ 
Talán nagyon rosszul voltam de úgy éreztem muszály elmennem valahova. Elhívtam Gyöngyit/Senseii-t Westendbe mert ő ugyis meetet akart.xD :3 nah 12re lett megbeszélve~ én negyedre értem oda:$. Gyöngyinél volt póráz ugyhogy összekötöttük magunkat a gatyánkonxD... nem félre érthető0.0!Van a telómon 1 csengő és Senseii is akart olyat szal elmentünk Állatkereskedésbe h vegyünk:P. A nő: "Megkérdezném,miért vagytok összekötve?-Mert feltűnési viszketegégünkvan." akkor jöttünk rá h azt kellett volna mondani h lezbik vagyunk de ezvanˇˇ átugrottunk Moonlight Meidoba ahova Japán emberkék érkeztek előadást tartani a mangákról/rajzolásról. Ezek után vissza WE-be ahol basztunk még a rezet. Röhögtünk,Kakuzut inpovizáltam avagy 'High way to hell" xD amin Senseii röhögött, a "Básszus 1 PÁUK-on" meg én *XDXDXD* fél 6fele haza indultunk.
 Fé7re hazaértem (volna) de jött a hívás, Peincíí: Ittvagyunk a házad előtt Bundikkal. ~ *_______________* jött az ölelkezés, Peincíínék alvás. Elvoltunk, ők Gitároztak, én hallgattam. Beszélgettünk.~ valami alvás szerűt akartam produkálni de nem nagyon ment szal elég foshul aludtam -.-" 
A mai napon 11:30 fele indultunk Peincíítől, én elkísértem Prüntyőmet Népligethez.13:00-kor indult a busza. 


MA van NARUTO szülinapja O___O *aww* ~ ez olyan különös. Naru-chan hörim 1 nappal Naruto szülinapja előtt hal meg... *hmmm*  A SORS ... =/ 

1 megjegyzés:

  1. Kitartás Konancím =/ Nehéz dolog, de most Naruchan egy nagyon szép helyen van és figyel téged~ Ő sem akarja, hogy szomorkodj.

    VálaszTörlés