2010. október 4., hétfő

Mondocon'10

2010.10.02-03. Hungexpo.
Szombat: 7:58-kor jött az ébresztő sms Peincíítől~ ideje kelni!:D - felöltöztem...Naruto cp *aww* jobb paróka:3*.*~~
8:00tájban mentünk felvenni Péjncít aki visszapasszolta a varrógépem.XD*yaaayz*
odaértünk nemtom mikor:D először pár Narufan csaj mellé tolakodtunk a sorba h átvehessük a jegyünk aztán előre Narutohoz és Yunához *3* aztán Dani,Lilla és Bundik is befutott bwuhahahaaa :P
Átvettük a jegyet beszambáztunk~ *gondolkozik h kivel találkozott-nahmind1* ~ Talán onnan tudnám most folytatni h felmentünk a 'kávézóhoz' ahol az 'Egy Akatsukis élete' 24.részének premier vetítése következett de előtte Karaokee-t hallgattunk.Aztááán jött a nagy rész (amit én már szerdán láttam *röhög*) éééés a cenzúra... ami a legjobb h a végén lévő 'valaki mondja meg...' Presszer Gáborszámra ballagtam,jah és a közös képünk Danival és Peincíível be lett paszírozva a végére emit alig mutattak(Y)xD nah aztán interjú~ amire ráadásul nem tudtam foigyelni mer FMA openinget karaokeeztak mellettem amit imááádok >.<
Kakuzu is megérkezett.Valahogy Daniékat elhagytam szal 1 darabig Kakuzuztam aztán jött a teló MICHI VOLT AZ! O_O *yuppppy* elmentem érte Kakihoz vezettem >:D aztán elhagytam mindenkit.... letámadtam  a Narutokat (LLLLLL) Ritsut~ találkoztam még Ciellel.Hisagival.Csabival. Deitával.Hoshival .Amiiival *emlékeztem a 4puszira>:P*
Aztán jött a depi *ahogy Lilla mondta volt*-.-" elmentünk Expohotelbe~ nuku pizza T_T aztán inkább a Burgerkinget választottuk^^ ~ Kakuzuval előre mentünk mer szarul is voltam és éhes is kb akkor ettem szombaton először-.-"" valami csirkés dolgot ettem egész jó volt. találkoztam Herommal *-*:D aztán Daniék isbeértek akkormár Zolival (Hebis barmok) és Mattennel O_O akik nem utolsó sorban felvették minden mozdulatunk szal akkor már röhögtem... ésés kaptam nyalókááát :lovel: *__________*
Miközben szambáztunk vissza Conra ugráltunk Lillával Danival ütemesen... Peincíí felemelte Danit Lillával segítettünk*videovideo-megszállottan*
Aztáááááán... mivolt még?*hmmm* jaaa Dei és Madara is oda tolta fenséges hátsófertáját Conra:D de nem sok időre-.-'
...mivoltmég?? (I) megölelgettem Linát és Kidáááát (LLLLLLL)
olyan nemtom mikor indultunk haza fél8 talán. úgyvolt h nem tudok Peincíínél aludniT_T de ott aludtam *hero* hááááhh :D először elmentünk hozzám összeszedtem a cuccaim és fürödtem közbe töriek 24.részt néztek~
Peincíínél: MEGÉRKEZTÜNK. mindenki ledobta magát valahova. Lilla fürcsizett először aztán Dani aztán Bundik~~ (szóismétlés 1000szerpowz) Dani lerajzolta Peincíít aztán 'jött a szunya ideje' xD akik ottaludtak: (ugye) Peincíí,Lilla,Dani,Bundik,Zoli,éééés Énis
Vasárnap: Aludni nem aludtam sokat konkrétan óránként többször felkeltem de segáz... xD fél 8kor keltünk 10ig szenvedésaztán készükődés Bundik haza kísért én cp-t vettem közbe mindenki úgydöntött h nem megy conra szóval Peincíível kírésrük őket cp-ben Népligetbe. maradtunk a Szokásos PeinKonan feelingbe^^ 1re befutottunk Conra. az a nap el[és ezt a 'Con' bejegyzést vagy 5órán át írtam]ég uncsivolt de a végére beindultxD Michiztem,Kakuzuztam *____* Narutoztaaam (LLLL) *aww* ésés kurvasok képet csináltunk>.< amkiket várok szeretettel ~ nem volt olyan élménnyel teli de elment. :3 [és ezt a bejegyzést 5órán át írtamxD]












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése