2010. október 16., szombat

Rövidentömören.

'Ugyse érdekel semacskát se kutyát, legyen nőstény oszt jóccakát...'
Csütörtök: az egyetlen érdekfeszítő tény~ sulirádió = LM.C (Y) lol. volt 1 jó szünetem :D~


nade a péntek. NEM VOLTAM SULIBAAAN~ *muhhahh* ésés egésznaaap One Piece-t bambultam random 23rész xD miaznekem.:D  *péntekéjjel a partibomba ha körbenézek...*


Szombat: ugye meet... vagyis Visegrád~> azaz BOB x'D bácsi: jajj hát ebből nem lehet kiesniii~ - erre én megyek: a 3. kanyarnál kiborultam mint 1 zsák krumpli(Y) najóvan. szaaal a nyári bobot inkább hanyagoltam, de az alpesi lájkvolt. ... Anyuapuhugom+ őkbarátok. 4ig ottan basztattuk a rezet, aztán azért rávettem anyuékat h induljuk mááán mer meetvanxD
5re Hidannál voltam. A heti röhögés adagom megin megvan. x'D fél7ig baszat rezés [vagy miaz rezet baszás.] osztán 8ra haza estem.


általánosinfók.: Ciel nem volt suliba ezen a héten szal ez a hét is dislike-olva volt.(N) és újhírek. -> ha felbaszom magam [ami gyakori az ujonansült 'osztálytársak' mellett] valami fajta pánikroham tör rám és nem kapok levegőőőőt~ Faszááás (H)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése