2010. szeptember 30., csütörtök

Bikicsunááj.akalamagoo~~

Az eheti öszefoglaló így e csütörtöki napon:D
ez a hét is olyan Cielesen töltődött mint az elmult 4 (?)
Hétfőn: Ciellen és Ritsuval Sakurazakaba mentünk.
Kedden: Összefutottunk Danival és Kakuzuval... már épp ideje volt Humusztesót is rángatni [[HUMUSZ]] hehehe.... 'mitképzelsz,azt hiszed Fekete Dani vagy h csak így megcsörgetsz és elvárod h viszahívjalak??'xDDD
ebből az akar kijönni h megkaptam az
1es irodalom dolgozatom amire rá
volt írva h 'KÚR' O_O nem tom
mi akart lennixD
Szerda: ebédszünet~ nem vittem a kajajegyem szal leszambáztam 1ik csajjal (aki szintén nem hozta) a titkársághoz és kértünk vmi papírt. nah mind1xD. lényeg: hallom sulirádió eminem szám gondolkodom yaaayz a Kisame rapp is erre megy:3 aztán hallom: ...MONDANI.MONDANI....!erre én: basszameeeeeg!XD Ciel is beront ebédlőbe: Ayu hallottad?0.0-jahmm(Y)-aztán anyuval megbeszéltem már h megnézzük este a karatekölyköt szal átszambáztam arénába ahova Ivettel[akitcsak ölelnivalónak hívok] mentem.:D--a filmről: Életem egyik legjobb filmje volt!! egyszerűen imádom(L)*-* Jaden Smith~~ <3*awwwww*
Ma: Mind2en olyan szarul voltunk... -_-" bár a röhögés ígyse maradt el Dani barátunk mellett. Volt sok 24.rész spoilerxD megezek:D:D kávé utáni kutatás. (:


Homo-uzumakusz. Homo-fantomuhaivusz. xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése