2010. szeptember 1., szerda

Szeptember elseje. (N)

pfff... ennyi kurvát 1 rakáson... -.-" 


Negyed 6kor keltem,hogy fél körül Peincíível elindulhassunkxD háátt... najó elindultunk zenét hallgattunk, az új kedvencünket: Justin Bieber ft. Jaden Smith: never say never*-* (8) (amit ráadásul a mai nap folyamán ha 50× nem halllgattam meg 1× sex'D)
 jóoké. Peincíí elhagyott Keletinél, én a Blahán szálltam le a M2-ről. onnan 1 megálló Villamoss Rákoczi tér. (nem mellékesen láttam a mi jó öreg Németh Gáborunkat 'vonulni' :O)
NEM TÉVEDTEM EL *-* 40 környékén értem be. Bementem osztály terembe ... fogtam a fejem és nem hittem el... -.- 1 csomó magassarkús tangája kinn van ribi totyogott minden fele 0.o becsöngetés után leszambáztunk ebédlőbe ott 3tonna csaj ... 9. évfolyam x'D és 2 fiú köztük(Y) nem kell mondani h rosszul voltam egész végig... XD 
Visszaszamba. 3. emelet 53-as teremxD~ tiltások: cigi... (jött a súgdolózás:"-te cigizel?-nem én nem,te igen?-jaajaa..." hápff.-_-) az 1.ik "csaj": (nem tom mi volt az előzmény) ez akkor is igaz ha gyerekem van....?-fogtam a fejem és nem hittem el. a sírás kerülgetett.
Éééés itt jött a sugallat.... Ciel-chan~1 animééééés*3* <33(szegényre most rácuppantam) és vele beszélgettem:3 *-*
Bejött a matektanár: sziiiassssztoook gyerekeeeek^^ :3-MIT KÉPZELSZ H NEM NÉZEL A SZEMEMBE kurva kölke...:@:@:@- írunk 1 kis feméééérőőőőőőőt nem osztályozom csak szint felmérés.- aztán úgy bezsélt velünk mint a dedósokkal xD a felmérő közbe 3 embernek csörrent meg a telefonja *LoL* cikkii ;D


Aztán kiengettek és túléltem:3 (rájöttem h csak Ciel-chan nevét tudomxD)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése