2010. augusztus 15., vasárnap

egy éjjel Kakuzunál.

2010.08.14~15.
A night in Kakuzu's hauz. x'D

Úgy vooolt hooogy... pólusban voltunk anyumékkal és kaptam sms-t Peincíítől h ment Kakuzuhoz aludni. 7óra körül ugy dötöttem én is megyek->megfürödtem hajatmostam.~ kiderült h Kakuzu nagyon közel lakik a pólushozxD.
Mikor odaértem már nagyban fojt a csevely Danival. Ezt már előbb kitaláltuk legyünk mi 'Dani angyalai' xD 0.o <-erre érkezett a kép. nah itt vége volt mindennek... SZAKADTUNK A RÖHÖGÉSTŐL! x'''''D Peincíí ps2-zött Kakuzuval SAI-n rajzoltunk, zenét hallgattunk. fél4-4 fele ugy döntöttünk avás.
Másnap reggel én vagy 5× felkeltem minden szarra, és elég rosszat álmodtam =/ reggel is ment a koczkulás.ps2... amit én is kipróbáltam *-* :D:D voltunk fagyizni. (Kakuzu kutyija oda szököttxD) aztán cicáztunk/kutyáztunk. (1 kis megjegyzés: Peincíí: Drue Barrymore.Kakuzu: Camelon Diaz.Konan:Lucy Liu xD)
<><><><>
<>
<><><><>
Kakuzu és az én "művem" xD
Hazafele 46os busz aztán 202 Peincíível *-* zene 1000rel(:

1 megjegyzés:

  1. Az Edo-s képhez elfelejtettem odaírni h "this SUCKS!" xD
    A bejegyzésed címe tetszik btw :'D x'D

    VálaszTörlés