2010. szeptember 8., szerda

tudély.^^

Mister Teacher I report to you,no bodies up-sent ( ??netom h írják: |). Today is Wednesday the eighth of September. xD
érdekess. a mai napom JÓ VOLT :O:O.
úgy kezdődött h ugye bementem... 2.órán random kaptam egy 5öst anyagismeretbőől, FASZAA.!xD aztáán Köcsöghajúú srác!! Ciellel egésznap őt fanoltuk:D:D [felborítottam a széket miattaxDxDxD] 
aztén gyakorlati óraa *pffff* 4óra tömény unalom-.- dee Ciellel és Norikoval ,megbeszéltük h megyük óra után Meidoba-XDXD
ez tudott valamit... elindulunk Blaha fele... tábla szrint másik irány:O-> leszállunk blahán vissza fele...-> demint kiderült mégis jófele mentünk először és mire észbe kaptunk már BUDÁN voltunk *muhahahahaa:"D*-> najó valahogy elszenvedtük magunkat Meidoig találkoztam Rika Hero-val<3 aztán vele mentem haza^^


[most ősök meg hugom elmentek Horvátba-_-" én meg itthon dekkolhatok a nagyimmal... deee...]
SZOMBATON ittalvósMEET NÁLLAM *3* részletek msn-en:'D

1 megjegyzés:

  1. ejnye "ottalvósmeet"? miről nem tok? ;P
    grat a szék fellökéséhez :'D

    VálaszTörlés