2012. február 5., vasárnap

Januári szünet.

Hai~
Nem hiszem,hogy nagyon hiányoltatok volna, de visszatértem.Ha esetleg érdekel valakit, azért nem adtam élet jelet, mert pihentetni akartam a Blog témát, átgondolni,hogy kell-e ez nekem,vagy inkább töröljem. Végül is úgy döntöttem,hogy túl sok emlékemet dobnám el ha törlődne.
Alapból nem volt egy rossz január. Jó volt a szilveszter, és voltam boardozni is. Ausztriában vagy 2méter hó volt*-*.
Hétvégén Dani és Szotyi járt nállam, én pedig Zenánál aludtam. Jó volt beszélgetni mindenkivel. Zsombor az oKOS társammal havaztunk este:D. Már nem tudom mióta arra várok, hogy valaki olyannal hógoyózzak aki ugyanígy szereti a havat mint Én.~
Perpill. elég furcsán érzem magam.Főleg tanácstalannak. Hogyan tovább?
...

"Hogy vagy?

(törötten, haszontalanul, egyedül, tanácstalanul, zavarosan, elárultan, törékenyen, a sírás határán.depressziósan, szorongó, hamarosan feladni készülten, kész lemondani mindenről, szánalmasan, idegesítően,csak teher, távolian, magányosan, keserűen, tört szívű, elutasítva,összetörve.Úgy érzem, hogy minden pillanatban szétesek, üresen, vereséget szenvedetten, soha nem elég jónak lenni)

Jól."
ez így megfogalmazódott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése