2011. december 26., hétfő

Végül is,nem sok mindenbe volt beleszólásom,igaz?

"Végül is,nem sok mindenbe volt beleszólásom,igaz?" na igen. Gondolkoztam rajta, hogy sokkal akaratosabbnak kéne lennem, hisz akármi történt mostanság sok beleszólásom nem volt, pedig engem érintett a leginkább. Furcsa belegondolni, ha egy kicsit is, többet foglalkozom azzal ami, körülöttem folyik, lehet sokkal jobb lenne most minden.Tudom, késő már a múlton rágódni, mégis idegesít, hogy mennyire függök a barátaimtól. Vagyis, nem is tudom ki barát, már, és ki nem. Vannak-e emberek akik azóta megutáltak?Könnyű utálni.Akaratos vagyok, rámenős, agresszív. Még most sem értem ki miért csinálja azt amit, és ki miért nem lépi meg azt, amit megkellene.
Visszatérve arra, hogy függök a barátaimtól.: Egyre több sérelem ér és minél több a fájdalom, annál inkább vágyom arra, hogy valaki megvigasztaljon, de én nem akarok gondot okozni nekik. Tudom, most mindenki azt mondja: de hisz erre vannak a barátok. Csak,hogy az én barátaim, nem az én hisztimre lettek kitalálva.Tudom, hisz az én kedvem is rossz lesz, ha más a negatív energiát árasztja. [ez nem azt jelenti,hogy mostantól nem lehet elmondani a problémákat.Nyugodtan forduljatok hozzám, akármivel, minden titkot megtartok, mindenkit meghallgatok, hisz ha már mással nem, ezzel próbálok mindenki hasznára lenni:)]
Tudjátok, úgy igazán, sose értettem miért is születtem meg, végül is mindenki születik valamire, és azért él, hogy közbe rájöjjön miért is született meg, és azért a dologért meghalni. Általában ez a 'kincs' az ember párja akivel a mai világban már kevésbé, de régen leélte az életét.Számomra furcsa, mert hát hiába mondom mindig azt, hogy férfi vagyok, nehezen tudom elképzelni, hogy létezik még olyan fiú/férfi aki nem a farka után megy. Persze, nekem is van nem egy jó barátom,  ismerősöm aki dicséretet érdemel.
Mostanában gyakran megfordul a fejemben, hogy mi legyen a jövőben, mihez kezdjek, szánalmas, egyszerű, unalmas életemmel. Nem értek úgy igazán semmihez,agyam se sok van, így még most se  nagyon tudom mi lesz.
Szóval, ezek a dolgok jutottak ma eszembe, amíg a Kimi ni Todoke című Shoujo animét néztem.

1 megjegyzés:

  1. Jajj Ayuca :S Nem is tudtam hogy te mostanában ENNYIRE depi vagy O.O
    Am olvastam a bejegyzést és rohadtul magamra ismertem ô.Ô
    Én is kb így érzek :)Függök a barátaimtól, könnyű engem utálni (hogy miért azt leírtad te xd), etc. etc. etc...
    Amúgy nekem bármit elmondhatsz! :) Én simán jó vagyok a TE "hisztidre".
    Nálam biztonságban vannak a titkaid! ;)
    <3 <3 Szeretünk Ayucaaa (Nővérkém :3 )

    VálaszTörlés