2010. december 21., kedd

Lilla*_*

*__________________________________________________________________* 
a Con felülmúlásaképp vasárnap leutaztam Inotára Lillához
Reggel keltettem a fiúkat 7kor,hogy a negyed 9-es buszt elérjük ... hát NEM SIKERÜLT!xD még szerencse h mire odaértünk 10perc mulva indult a kövi busz. Zolitól KÖNNYES búcsút vettünk. 
A Buszon: Dános bealudt, Bundik is pihizett az ölemben. :D Várpalotára érve: Lilla várt ráám~ *-* nyakába ugrottaaaaaaaaaaaaaam és wáhh:3Bundiktól is elköszöntünk. Elindultunk az inotába vivő busz fele. Buszra felszállva a 300ft-s jegyet 2000ressel fizettem, szal kaptam vissza egy csomó aprótxD 
Lillához érve: találkoztam Anyujával, Öccsével. ettünk levest ami isteni volt *-*. Nézelődtünk Facebookon, beszélgettünk, és eldöntöttük h szánkózunk! :D kimentünk soksoksok dombra ésés száguldoztunk,borultunkxD meg volt 1 bazi nagy kutya és aww~~ mire meguntuk a kinnt létet, Lilla asszonyállatot megszexualizáltam*hero* xD ~Visszafele. ELTÉVEDTÜNK!xD 
és Visszaérve meg filmet néztünk. Pizzát ettünk, és somlói galuskáááát ami awww*-* de finooomvolt~ visszatérve a filmre valami ritka perverz dolgot néztünk de azé tűrhető volt :D Lilla szülei olyan arik voltak h wááh~ >.< :333
a hazaindulás már gázos volt... a helyi buszt lekéstük és futottunk 2km-t(Y) de elértük, a busz ráadásul még késett is. Bundikkal még gyorsan összefutottunk elköszöntem mindenkitől és irány haza T_T. Buszon úgy bealudtam mint annak a rendje. xD LM.C-t hallgattam ♥ 
Anyuval találkoztram örsön,haza szállított otthon beültem az Xfaktor elé éééééééés... *dobpergéééééés* 
VASTAG CSABA MEGNYERTE A 2010es Xfaktort!!!!  >_______________________________________<

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése