2010. december 25., szombat

Boldog Karácsonyt minden egyes idelátogatónak. (L)

Nem akartam a Karácsonyról írni de ez olyan szinten fura karácsonyra sikeredett mint az egész év.
a történet kezdődött: 12. 20.-a: a Papa meghívta az egész Sulyok-Schmidt familiát 1 bazinagy zabára étterembe. Ott volt egy csomó kaja,édesség ~ Mama,Papa,nagybáttyók+barátnő,Anyu,Apu,hugom,én.
24.e:egész reggel kockultamxD. 1-re mentünk Mamához enni meg ajándékozni. Mamitól 1 FMA-s bögrét és twilight+eclipse dvd-t kaptam :D +5000ft-t. Megemlítendő h életem legfinomabb krumlipüréjét ettem~ *___* még mielőtt hazamentünk beugrottunk Polly madárkámért irodába. Mire hazaértünk ajándékok vártak,kivilágított fa és minden egyéb~ *w* kaaaaptaaaam: hajsütővasat,Harry Potter 1-6.ig dvd,supermanes polót,pizsamát,Gaarás sálat,éséséssss rajzpadot :D:D [mostani tapasztalatom h a dvd-knek örülök a legjobban*-*] utána beköltöztem szobámba HP-t néztem, közbe apu ujra telepítette a gépem szal Hp-közben mindent töltöttem le folyamatosan. Google Crome, Msn live,msn plus,telepítettem fel rajzpadot, meg pendriveról tettem át a képeket zenéket. 
a mai napon azaz 25.e: leutaztunk mamához és ott is bezabáltunk rokonokkal. nah és ittjött [valószínűleg] az
év legnagyobb meglepije! :D mama előhúzott egy EDWARDOS WALLSCROLL-t :O:O *________* nah én ott haltam meg (LLL) 
Mami után még átmentünk dédimhez,beszélgettünk, átadtuk az ajándékokat.


Mikor hazaértünk felszereltük Ed-et*-* aztán Harry Potter maratont tartottam 2-4ig megnéztem a részeket *-* holnapra/[már] mára marad a másik 2 :D


Boldog Karácsonyt mindenkineeeek~ *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése