2010. augusztus 4., szerda

Peincíís nap *-*

POWER. xD
szóval Peincíível 5kor (pontosan 4:59reértem) az Árkádban találkoztunk ... az új rekord kb 3perc alatt kerültem ki az embiket és jutottam el az Árkád bejárattól a Librihez :D (pontosan ellenkező irány+ 1 emelet) aztán metróba olyaaaaan szépen kikerültem a szembe jövőket h elérjük a metrót de Peincíí benn ragadt T_T DE ELÉRTÜK*-* (még több poweer.)
Meido~ beülünk... először az Edwardos bookot környékeztük meg aztán ettünk dupla csokis muffint aww~ kettőt is :P  az AMV-k olyan szarok voltak h kiszívták az erőmet (shojo hegyen >.<) 7kor zárt. T_T
azután betértünk a SUGARSHOP-ba ahool vettem nyalókát ~ és feltöltődtem:D:D
(a buszmegállóban megtámadott 1 csövi bácsi és arrébb ugrottam T.T xD)
kövi megálló Aréna volt 1 üveg kóla erejéig aztán Peincíí a H&M-ben (amit én Zara-nak néztem 0.o) vett magának nacikötőt szexi feketét (H)
97E-n utazva előttünk a fapsi meg a csaj smaciztak 1000rel *brr* >.< és Peincíí aláírta a lábikóóóm :lovel: és mindeközben vagy 20× elhagzott h 'milyen szép színe van a cipőőőmneeek (LL)' ~ ugye? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése