2010. augusztus 8., vasárnap

NyaaCooon~ *-* 2010. 08. 07.
tehááát~ a nap azzal kezdődött  hogy felkeltem 0.o (kihitte volnaxD) és mi vittünk mindenkit tehát Peincíí érkezett hozzánk, aztán Kakuzu... elindultunk*-* h felszedjük Danit is (IGEN Fekete Daniról van szó(: ) Dunaujvárosban. nyah~ megtaláltuk őt meg ő is minket. Útközbe mindenkire rájött a pisilhetnék 0.o benzinkúút powz. (Y)
Odaértünk xD 
ott elkezdtük magunkra pakolni a cépénket xD kötözés-paróka-fejpánt-pulcsi ez az én Naruto cépém. *-* (ráadásul. szerintem sose fotóztak le annyian mint aznap x,D)
FELTÜNT h nagyon kevesen vannak... bár ismerős arc így is volt mint pl Kida aki Maya-nak öltözött (LL) odaadtam neki a cuccait meg adtam ajándékba 1 nyalókát is.
Mikor Danival sétáltunk 1 csomó rajongó meg rohamozta őt de ééén MEGMETETTEM tőlük >:D én lettem a bodyguard-ja :,D
Vettem:
~ Naruto 11. manga-t
~ soksoksok Naruto-s és LM.C-s kitűzőt
Narutoshippuuden wallscroll-t
~ és Naruto kulcstartót xD


Találkoztam freehug- táblás Harajukukkal imááádom őket~ (LLL) ésés LM.C forever >:L
AdriHero-t is jól megszorongattam *-* :D:D
Peincíível táncoltunk.egyszer elhagytam mindenkit. Kidamaya-valés aző Aiji-ával meg a törpiekkel is lógtam. aláfirkatottam egy Antisakurvás táblááát(Y)
Harajuku g u r l ~ (L)
jaaaa~ meg elvittem hugom rózsaszín esernyőjét és azzal ugráltam mindenfele. nagyon sokan fotóztak le VÉGRE. csak 1 baj volt hogy mivel kevesen voltak, nem volt olyan hangulat mint kellett volna lennie.TT_TT =/

A továbbiak~ hát... xD a kocsiban visszafele. Dani aludt 1et...én a csomagtartóból Peincíí ölébe költöztem aztán valami nagyon fura dolog jött ki belőle.(és nem kell rosszra gondolni) Anyumék kiraktak itthon ők megtek Balcsira ismerősökhöz aludni.Mi kimentünk játszóra. Visszatérve kaja,aztán kockulás míg ...
és a folytatás legyen a mi titkunk *kunc* (nem kell rosszra gondolni)
a nap talulsága (fangurlok álomálmaxD): egy ágyban aludtunk Fekete Danival *-* :P:P
n y á á á ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése