2011. szeptember 3., szombat

Szeptember.. Dislike.

Őőő.. jah. Augusztusban nem voltam valami aktív. Már csak azért is mert sok minden történt, de semmiről sem tudtam blogot írni. xD Conról is kéne egy beszámoló, de annyira nincs hozzá kedvem, hogy ez kimarad. :C
Szeptember. Avagy vissza a Ribancképző- izé Cicababa epicentrumba :3[fúj. :@] : Egy lépést előre, négyet hátra. Az egyik főfő cigány kezdeményünk elment a suliból, viszont bukott hozzánk 2 olyan csaj, hogy az agyamat eldobom. -.- Mondjuk az egy mázlink,hogy az angolt 'kezdő' és 'haladó' csoportra szedik, szóval valószínű nem a ribikkel leszünk egy csoportban. DE JÓ LENNE! :DDD
Ma: OSG. Ami Szotyinak, Bundiknak és nekem, nemvolt bejövős a tömeg miatt, ezért inkább Deák téren agresszív koriztam, Szotyi korijával! *-* Nagyon élveztem:D. Aztán átpártoltunk Penihez, ahova szép mutatvány volt eljutni aztán vissza. 

Mára ennyi~ Jóéjt! ^^











Képeket Köszönöm, Pekarek Istvánnak! ^^: stormbyte.hu

Egy hallgatható Fluor szám. :D

1 megjegyzés: