2011. július 17., vasárnap

Ciel meet.

Ciel party Július 13-14.
jaaaj.rég voltxD. szerda :
Bundikkal indultam útnak először munkát kellett intéznem és csak utána mentem volna Cielkéhez C:, de a szimpatikus HD-grouposok 11 helyett 13 órát írtak az sms-be így lekéstem.. nah. nagyon fasza.. rohantam Moszkva-Széll Kálmánról vissza Keletihez ahol a találkozó volt.
résztvevők:
Gokudera, Kakuzu, Deii*-*,Zsebi,Kimie,Óvóbácsi Tájcsó,Kanda és Hibari-chan~. Elértem és megtaláltam őket.Vonatra szálltunk és ment a vonatból kihajolás, meg mutattam nekik az utcám.. xD
Ciel
nél lepakoltunk,ettünk, aztán go Gyömrői strand. Pancsiztunk,ugráltam Taichou válláról úsztattam Dei-t,ééés 1órán keresztül lángost vettünk Kakuzuval. :D
Mikor visszatértünk a Ciel rezidenciára neki estünk gofrit sütni, és beszélgetni. Este üvegeztünk.. nah már csak az hiányzott..
Zsebi feladata: legyél egy arab tehén kereskedő. Még szép h én lettem a tehén xD, konkrétan én úgy hívnám:degenerált arab döglödt tehén... xDDD amilyen hangokat kiadtam.. no comment.(Y)
Kezdetét vette a fáradt időszak.. Kimie rosszul lett:/, Zsebi és Hibari is lassan bealudtak. Kim mikor kicsit jobban lett kimentünk dumálni Kandával együtt. Aztán aludtam/tunk be 3óra körül.Reggel [természetesen] elsőnek keltem 8 környékén. Átnéztem a másik szobába, Dei Gokudera és Ciel alszanak-é~ de Ciel ELTŰNT! o_o Pár perccel később leszambázott a padlásról.. ő ott aludt xD. Volt vagy 10 óra mire összeszedtük magunk.. értem mutter jött 12körül szal hamar ott kellett hagynom a társaságot. T____T

Imádom.. <3
Ezt is *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése