2011. július 31., vasárnap

Azt hiszem: megvolt! :D

A tegnapi nappal.. [07.31.] megtörtént: 1éves lett a blogom.. és a 10.000 látogatóm is megvolt bőven ^^ . Ez alatt az egy év alatt sok minden történt~ ráadásul, 1 hónap és újra szívhatok a ribancképzőben :/ de legalább Ciellel Kimievel, Norikoval teszem ezt *-*.
Az elmúlt 2 hetem elég sűrű volt. Voltan Sidnél Tokodon.. ott rotyogtunk 3napot~ amiről jobb ha nem mesélek.:D. Aztán Horvátországban voltam 1hetet, családdal. Egész héten kagylót zabáltam. *____* Végülis szombaton Con.. amin azt hiszem elhagytam egy agyat a fejfájástól.xD ZoliMatten köszönöm~ *-* nélkületek nem tudom mi lett volna velem. Nah igen.. szóval hosszú volt az az egy év.. amit neccesen de túléltem :d ebben nagy szerepet játszott: Fanni~Ciel~ Bundik~ Naruto~ Gábor~Gyöngyi~ Peincíí~Hidan~ Kakuzu~Will~Gokudera ~ és végülis a 2 jómadár: Zoli és Matten:D.
Szóval köszönök nektek mindent!



Kakuzutól 
Amúgy Pedig itt is Boldog Szülinapot az én egyetlen Anyukámnak! *-* 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése