2011. június 29., szerda

Will szülinapi PARTAY!





BOLDOG SZÜLINAPOT WILL!! *.*

26-27. avagy Fater buli-partay.!
Délelőtt, találkoztam Rebivel Elágon! Aztán Dp-ben Gokuderával, Willnek néztünk ajándékot! :D Sőt még magamnak is vettem partaj szemcsit xD. Találkozás Ciellel.. és a híres neves SHINNEL *3*. Összeszedtük Zsebit majd Kakuzut, és már csak 4en folytattunk utunkat szentendrefalva irányába. Mint utólag kiderült jó helyen szálltunk le csak a buszmegálló neve nem stimmelt >:@ ezért tettünk egy tisztelet kört (A). De végül is eljutottunk a célhoz álá a Willrezidenciára ˇˇ ahol Kakashi és Hidan,már elnevezték Fater malacát Muffnak xD. Partiztunk, sütit ettünk. Ciel és Kakshi kotyvasztottak vmi hányást, én addig Hidankával pacikról dumáltam *.*
 Nero megérkezett. Aztán Chat rouletteztünk, Hindanka, és Kakashi hazamentek. :@mi Ciellel és Zsebivel elkezdtük próbálgatni Will parókáit x,D nagyon komoly volt. Este leültünk X-men Farkas filmet nézni,aztán X-men III.-at :D.Ciel énekelt nekünk himnuszt O___O soha többé ˇˇ.  Zsebivel aludtam egy takarón osztozva [Zsebi én élveztem:@]
Másnap 8kor fellettünk keltve, 11fele kipaterolva, és egyre már haza is szambáztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése