2011. június 19., vasárnap

' Ten million fireflies...' [depi mode.]

Olyan fura álmom volt O_o ~
 Táncoltam egy baaaaaazi nagy bálteremben [WTF?]. És nagyon szép ruhám volt *.* éééés.. valakivel táncoltam, azóta sem tudom kivel, de úgy tűnt h valaki akit szeretek or something like that xD. Jó lenne tudni,ki volt az.:D

Amúgy ilyen világ vége feelingem van. Konkrétan  sodródom a depresszív és az ideges érzések közt [ebben az elmúlt 5percben is sikerült 2dogon is felidegelnem magam xD]. Holnaptól péntekig mindennap lovaglás+karám takarítás avagy tábor. Olyan szinten NINCS kedvem menni, h arra szó nincs. Meg pénteken Nippon Shoxx amire SZINTÉN nincs kedvem menni szóval nem is megyek. Rájöttem h a Nipponosok nagy része mielőtt nagy Japán zene buzi lett animés volt, csak nekik nem fért össze a zene meg az anime [nem is értem..]és ez nekem valamiért, nem tudom miért, rosszul esik :/. Nah mindegy már megszokhattuk tőllem a random faszságokat, ez is csak értelmetlen düh kitörés xD.
A másik: Naruto Shippuuden 216. új rész: avagy beleborzongás, és Naruto miért nem NEKEM mondd ilyeneket??? :@ :@ az a fasszopó Szaszke meg mehet a ... ODA:@ fhúúú... részről részre egyre jobbanGYŰLÖLÖM:@... !!!



1 megjegyzés:

  1. fuck yeah. Cielke is depis, és nagyon várja már hogy láthassa már a besztfrendjét. Mellesleg megsúgom nekem sincs kedvem menni a sok korcs nipponos közé, de Shincim miatt megteszem*hero* :C
    Megcsináltalak téged és Kandát simsben, de nagyon jól elmulatozunk így virtuálisan, még ha nem is tudsz róla hogy miket nem össze baromkodnak a szimszes éneink... :"C

    VálaszTörlés