2011. június 14., kedd

szünet első pár napja.

Még kb el se kezdődött én már nyakig ülök benne xD
Pénteken, 10.én lett vége a sulinak, aznap életemben először lementem Manga Rajz Szakkörre, ahol tunyultunk, ettünk, viaszoztunk, és zenét hallgattunk : Kandával,Ciellel, Ayával, Kazuval, Ginával, Hajnival, Kimievel.
Buszon hazafele eldöntöttem, hogy EL FOGOK MENNI DS-re D: beteg vagyok? ˇ ˇ - lehet xD
Ds: megbeszéltem Rika-val, h hadd menjek vele, mer nem nagyon tudok mással menni :S. Najó ˇ ˇ, jó fej volt, és befogadott egy ekkora hülyét mint én h menjünk együttxD. Dei-senpai-jal és Rikával először Boráros téren találkoztunk random emberekkel kiket én nem ismerek, aztán mint kiderült ők a szervezőkO_O WTF...' Deii vip-ek lettünk (H)'. Soroksári úton, volt ez az egész balhé. Az első pár órában Rikával és Deivel maradtam,  kb 2 órát unatkoztam, aztán pár random csaj felkapott táncolni, velük voltam, aztán egy Naruto cp-s csajjal vártuk az LM.C-t <3. A végére Dj-pult mögött partay-ztam. *____* whiii~ aztán 3fele apu jött értem és szambáztam haza :C
Szombat: nagy nehezen felkeltem,vagy valami olyasmi xD, és mentem Dp-Hidankához kosárlabdázni, találkozni Szofival meg a hapsiával *kunc*. 6óra fele hazaszambáztam, találkoztam Bundikkal, Noémivel,és Mattennel, haza kísértük Noémit és még Tobival is találkoztunk. O_O Bundik nállam aludt, és gördeszkáztunk... elkezdtem az alapokat ^^.
Vasárnap: Meeting Margit-szigeten Narutommal, Shinnel [Lili], még egy Ayuval, és Usagival *_____*. Felmásztunk egy PADra ami egy FÁN volt. Tobcsi megérkezve shurikeneket hajtogatott, át mentünk Mammutba, bezsélgettünk, aztán haza indultam ujra Bundikozni, meg Márkot is kihívtam. Miután ettünk kimentünk Kucorgóra deszkázni, és kikorizott ott? ~~ Péjncíí~ *.* kb 11ig elvoltunk xDDDD
Hétfő: Anyuékkal mentünk Ceglédi aqua parkba és anyu CSÚZDÁZOTT velem D: !!! LOL. Este megintcsak a csapattal Kucin kori,deszka csak Matten is csatlakozott~ :D 
Kedd, Szerda szintén ilyen felállásban xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése