2011. május 2., hétfő

csak egy hétvége... xD

Ápr. 29. péntek: 5 óra rövidített. Elviekben, suliban kellett volna maradni 7ig???? WTF... *trollface* én inkább anyuval írattam igazolást, hogy Du. drága Faterom~ Will ballagására megyek  szal haza, otthon összepakoltam a maradék szobám xD aztán Anyuval megtünk virágot venni,és hugomért, de mivel Kakuzu később végzett és úgy volt h talizunk... taliztunk is. Sőt még Cielkével is *.* Bár a buszon így is partay volt, ültem volna le, öreg [csöves?] bácsi mellé, erre megfogja a kezem és ""segít"" leülni[WTF???] aztán annyit látok szemem csücskéből h ott bámul-.- .Szal Kakuzuval, Ciellel Örsön összekoccantunk, majd elindultunk Will ballagására. 5 percel"kezdés előtt" be is estünk. Hidan, Gyöngyi, Dollés Gábor márott volt és partyztak. Gyöngyiék csináltak óriási XÉNIA táblát[amit lengettünk is]. Vettek tundra bugyit, és faragtak cukkiniből v miből...ő... azt :) x'DDDDDDD. Konkrétan egy jó kis szar kupac meetet csináltunk oda xD. Egyszer csak Kakuzuval kiszúrtuk Dante-t, akit kimagasló magasságai miatt nem lehet nemészre venni. Hidannal le is támadtuk h jöjjön oda hozzánk:
Hidan: - *halkan* Dante... *hangosabban* Danteee... -nem hallja._. - DANTE BAZDME...! *ezt meghallotta x'DD* oda isjött hozzánk (A) aztán ömlöttek a hülyeségek.Vége lett a ballagásnak.Gábor haza ment, mi pedig mindenki mekibe,aztán pedig Ciellel és Kakuzuval elindultam haza. Amiből az lett, hogy megbeszéltük benézünk NG - Nippon Groove-ra. Ciel Orsival [akivel nem utollsó sorban ballagáson összefutottam... ] ott maradt NG-n, én pedig Kakuzuval megtem haza. Este 11re estem haza, másnap pedig költözés... xD
30. szombat: nem volt...ANNYIRA emlékezetes nap. átköltöztünk sréhet szembe a régi házzal. Bundik, Matten és NOÉMI is [végre eljutott odáig h átjött hozzám] és..és...tökjóóóó >.<. Amúgy poén mert eltört az egyik bazi nagy tükröm darabokra xD és most fedezem fel magamon a vágásokat.. xD. Bundik nállam aludt ~ Báttyó  (: szóval jóság van xD
Vasárnap: Egész nap zuhogott az eső,szal a Majálisról lemondhattam, és ezt a napot is [kihitte volna Bundás pajtással töltöttem xD]. Du. mikor már nii-chan is itt hagyott, akiktől béreljük a házat meghozták a kutyájukat *_____* Pepe~ nyúúúú~ *.*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése