2011. április 20., szerda

írni kéne. :C

Jah hogy néha bejegyzést is kéne írni? xD Így április közepe végén, számomra 1. napja a szünetnek, mivel tegnap belázasodtam *hero* ezért ma nem mentem a 'JEDI' napra suliban (Y). Hugom ma utazik Belgiumba *partyyy* és egy hétig nem lesz itthon *__*. Amúgy újonnan eljárok Muterral eddző terembe, izmosítani (H) és szerdánként lovagolok. 
Most pénteken HA meggyógyulok, Zsebihez megyünk partyzni, Ciellel, Ayrinnal, és Kimie-vel :D másnap pedig Vongola piknik~ Ennek alkalmából előző hétvégén Fanni átjött és levágta jó  rövidre a hajam, h be tudjam lőni Tsunásra ;D :shishishi: 
Anime ügyben: Végig néztem a KHR-t :CCCCCCCCCCCCCCC szóval most újra megnézem az Inuyasha-t mer rájöttem h a nagy részére nem emlékszem. :"D 
Sőt még rajzolnom is kellene mert már vagy 2 hónapja nem alkottam T.T D: azt hiszem 
mindjárt neki is állok  ;D 
Múlt hétvégén meghalt a hörcsögöm, Mogyi:/  nagyon hiányzik.[azthiszem innentől kezdve mondhatom, h ez az év se az én évem lesz(Y)]


Nyah~ ennyi voltam mára~ smaccantás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése