2011. január 21., péntek

Hivatalosan is kanos voltam. >P

Úgy gondoltam így péntek tájt ideje lenne írnom a múlt hétvégéről azaz mikor terveim között szerepelt az hogy lekapom Bundik tesóm kezéről Noémit *aww* és azt ismegállapítottuk báttyómmal h Noémi egy istennő *még inkább aww** nah tehát.:
szombat: Kiszambáztam Zoltánosom elé, Néplligetbe, aztán irány Árkáád~ Ott előszöris meghívtam dráda cimborámat egy fagyira [nem mellékesen, elvágta Yoko cimbi EGY MŰANYAG KANÁLLAL ajakját. 0.o] nah OKÉ. XD lassan,de biztonsággal Noémi cica, Bundik öcsibátyó, és Rebi is feltűnt a színen. Ennél a pontnál le se akartam cuppanni az asszonykámróóól. *kunc* mentünk Libri-be,Peincíí megérkezett, és Apacs-ba is. [vettem 2 pc fejet] Itt következett Matten belépője ... [hátőmm.XD] Átmentünk Sugárba átvenni a jegyeket, ott volt 1-2 gixer a jegyekkel. de megoldódott.xD Filmre beülve, hááát, volt 1-2 vicces rész,de jobbra számítottam T_T. Vissza fele úton elbúcsúztunk Noémitől,Rebitől, és 1 kicsit Bundiktól is. Eldöntötük még a buszút alatt h palacsintát fogunk csinálni, ehhez kellett venni 3 dolgot, ezért a 3 dologért bejártuk a kucorgót xD
Mattennél: neki álltunk Peincíível palacsintát sütni, zenét hallgattunk, palacsintát zabáltunk. [finoom lett =P] Megérkezett Bundik. Aztán Peincíínek kellett haza mennie. Anyuja eljött érte, mi meg kiharcoltuk, hogy még pluszba 4-en beszállhassunk a kocsijukba és elmehessünk hozzám,a cuccaimért:D. Nállunk is alkottak a hímek rendesen... meglovagolták a tigrisem, levertek nyolcezerhatszáznegyvehárom dolgot, és hasonlók.xD
Mattenhez vissza szublimálva, camoztunk Danival :D gitároztak törpiek, én face-n kockulltam(Y) ezekután költöztünk Marci [Matten kisöccse] szobájába ahol 1 csöppnyit több hely volt, pont annyi hogy 3an a földön, Zoltános pödig az ágyikóban aludjon. Elkezdtek kockulni ilyen ps meg nemtom milyen bizsbaszokon ._. a lényeg h : betették a sikoly 2-t nézni, és én olyan szinten álmos voltam már ilyen 2óra körül h a filmből kb fél órát hallottam xD 
Másnap: Elviekben Matten ment volna próbára szóval 11előtt kellett kelnünk. Hát mimár kb 9kor felkeltünk tök 1×re, kajáltunk, öltöztünk, még 1 kicsit játszottak. Zoltánosnak indult a busza asszem 1óra körül szóval siettünk,közbe Bundik apujához is betértünk, aki végül is eldobott minket Népligetbe. Szerencsére Mattennek végül nem volt próbája szal ráért. Mikor mindenkit hazapasszoltunk, én mentem Arénába,hót fáradtanxD de merérte*.* apuékkal beültünk SUSHIZNI! mááár olyan rég ettem sushit h awwww* <3
nah VÉGRE BEFEJEZTEM!xD 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése