2010. november 2., kedd

*buwawa* éjjszaka a Konan kecóbanxD

Tegnap Bundik és Peincíí nálam aludtak :P
Nade előzmények Bundik pajtás 12re ért ide. Lillával 1kor talákozok Hősökön h odaadja Dani telefonját ami nálla maradt ő meg utazik el és Dani ugyis kedden [ma] Pöstön tartózkodik szal odaadhatom nekix3 
Sikerült is egy kisebb késéssel odaérnünk Nagyölelééés LILLAAA*w*♥ :D elmentünk együtt gyorsan wécére osztán ők szálltak tova T_T 
Bundikprüntyővel még Hősökterén kicsit deszkáztunk *w* majd 17.ker meki és Peincíí [aki később csatlakozott hozzánk] onnantól h megjött lebeszéltük Danival a találkát; pókereztünk [amit nem utolsósorban ÉN nyertem meg *büszke*]ésés Bundik bealudtxDDD -.-" mi Peincíível megcsináltuk a FB alkalmazások felét[y] mindent lálykoltunk~ és röhögtünk Bundikon:P:P jah és azt ki ne hagyjam h megártuk az éjfélt h buddypoke-on kérhessünk napi pénztxD
Mire elértünkodáig h alvás én felpörögtem és utána a *nemtommilyenelőzményekkel* jött a kérdés: Etiópia nem Afrikában van??? -nem Etiópia Etiópiában van~ ebbőlkövetkezik h az 1 külön bolygó és álom világ is egyben O_O x'D jó oké akkor a másik hülyeség Bundik az ALFA szal ha Pókerezünk megkérdezzük neked mid van: 1 Bundikom- basszus nyertél T_T <- (Y)
Visszatértve én elég szarul aludtam de segáz. Reggel fél10körül kakaó ~10kor indultak a népek elfele,de még délután úgyis összefutunk xp *muhahh*...
To Be continue~
'Nem sárga, nem zöld, főleg nem szürke, a szivárvány is nézhet néha tükörbe! A viág rózsaszínben pompázik! Szia, szék, mindjárt kapsz tőlem egy smileyt!!!' :D

1 megjegyzés:

  1. .....én is nem egyszer direkt megvártam az éjfélt,h net-pénzhez jussak.. :'D

    VálaszTörlés