2010. október 31., vasárnap

Halloween avagy szegény Vercsi x'D

2010. 10. 19-30.


Péntek: 4órám volt,utána jött értem apum... nah ez 1 hiba volt. Mentünk M0-son és kijött a belsősávból 1 formás kis kamion, nah kocsisor megállt apu már nem tudott, neki az előttünk leledzőnek aztán szalagkorlát~> szal TOTÁLKÁR(Y) -.-" az meg a másik h 2órát dekkoltunk az autópálya kellősközepén 1 leállósávon a 200-zal menő autók mellettxD


5re értem Hidanhoz... ott mindenki pangot~ volt aki Facebookozott :'D Gyöngyi bekötözött múmia szerű cuccosvolt.Hidan... őőő Ciel asszem O_O.Peincíí Kalapos volt.Doll Drocell. És Gábor meg Csabi cp nélkül pangtak.Következő lépésben megjött Vercsivercsi *kunc*majd lementünk Dollal Cielért aki férfi Konan [Kanon volt]. Megérkezett Nero, aztán Will is. Ki lettem festve *w* ~~ pont mire végeztünk hívta Fincsi Willt h menjünk érte. jóvaaaan~ szépen LASSAN elidultam Faterral [Will] és Dollal érte, míg mentünk és vártunk lefotózott minket az ellenőr O_O nyugatiban 2× jöttek hozzánk cigiért meg apróért -.-" emo hapsi leakarta szedni Fater lábáról a PLATFORMJÁT =O [segítettem volta >.<] nah tehát~ Fincsi megérkezésével vissza Hidanhoz...mire visszaértünk Kakuzu is ott volt.
És itt döntöttünk úgy, hogy menjünk házalni~ go CSÜLÖK!xD meg Hidanka valamelyik rokona hmm éss megálltunk 1 szökőkutnál ahol Neroval lábatáztatunk [kva hideg volt>.<] képeket csináltunk és Kakuzu itt húzott el T_T~ gyüjtöttünk 4db m&ms-et, és 1 kockacukrotxD 
Este leszedtük sminkjeink majd 'beágyaztunk' [ ha a foldre letett takarót annak lehet nevezni:D] a felállás/fekvés: ágyon: Peincíí,Gyöngyi,Ciel,Vera. Az ágy előtt Fincsi és Doll és Nero a konyha bejárat előtt Hidan,Gábor,én,Fater,Csabi. Első körben megnétük a paranormális aktivitást ami senkinek se tetszett xD csomóan bealudtak~ 2.nak AvP [Hidan bestje] amin én aludtam be,Hidan az egészet véig dumálta valami volt a tesi tanárával kapcsolatban vagy nem tomxC. Innentől kikapcsoltuk a tv-t és Gyöngyi szórakoztatta a népet.Csabi az egész éjjszakát végig aludta kb(Y) én annyit tudok h egyszer aludtam film közbe, aztán átköltöztem Fincsi ölébe ott is bóbiskoltam petite-t,vissza a helyemre megintcsak vagy 1órát ott aztán 4óra tájékán felköltöztem az ágyra és ott aludtam 8ig ~ Hidan szobájában 10ig x'DDDD szal tudok(:
Lassacskán folydogáltunk duna plázába ott ettünk~ majd vissza Hidanhoz.
Onnan olyan fél2fele mentünk el. én 3ra értem haza. Mindent össze vetve kva fáradt voltam ÉS NAGYONNAGYON JÓ VOLT *www* // Fúúúj Vera ne fingjá'má'//
Milyen irónikus h Kakashi is múmiaxD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése