2010. október 18., hétfő

Ez se a legszebb nap az életemben._.

Konbanwa'ttebayo.!:3
Mint a címből is kiderült ma se volt szerencsés napom. Gallyra ment az empénégyem... ráadásul a teló fülcsiLYét se lelem-.-"[és ez még rimmeltis.], de legalább ma Ciel jött suliba*.* [kezdtem megdögölni nélküle] az angolorán megin nem tudtunk semmit tanulni, méghogy EZEK tanuljanak, nah azé álljon meg a menetelés-.- Sierü már az ofővel is beszélt h ő beszéljen a fejükkel de ezeknek nem hiszem h lehet.../ma csak 3× lettem rosszul de annyibaLY legyen. xD
Ciel kölcsönadta a fülhallgatóját szal én haza 'tudtam' menni,cserébe én maradtam vele,ismerősével találkozott:D. Nem mellesleg olyat jót röhögtem *kunc* ott áll a srác Ciel előtt 3cm-vel ő meg bezzeg észre nem venné... O_O:"D 
Hazafele ülök 97E-n látom buszmegállóban Patakot meg 1 ismerősét, mikor kiszúrt elkezdett feLYeket vágniXDXD így üvegen keresztül röhögtem:'D ~ aztááán láttam 1 gyönyörű rottveilert;és 1 bácsi elkezdett veszekedni a soffőrrel h hogy képzeli h [ 1 kicsit túlment a kelleténél] nem áll meg a megállóban-.-" [emberek komolyan=/] szal iJJen napom volt~ de inkább csak DISLIKE-olom (N)
jah és a nap mondatat by:Ciel and me~ 'Posszeidon a plöttyedt unikornis pegazus mindíg az útban vanxD'


ennyi voltam mára; smaccantás~ 
ráadásul megvolt az 1000 látogatás a blogon arigatou~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése