2010. szeptember 21., kedd

MAT animecon 2010ősz.

UWÁÁÁÁU~ nem a legjobb convolt meg kő hagynixD~~

Péntek.09.17.: Úgy kezdődött h Tesin neki ugrottam a bordásfalnak és hát... a faj győzött az én térdem meg hazamentXD~ szóval anyum szállított haza.
Deiért 7re mentem Örsre anyummal meg ismerősével.Miután megvolt a találkozó bementünk Garage storeba vettünk DC sapit és zoknitxD
Deit hazaszállítottam,nállunk zenét hallgattunk, kiképzett conra O_OxD ésés fotózkodtunk*-*


Szombat 09.18: Reggel Cp összeszerelés/felvételxD-kötözés.(nállam Naruto-és ottan Jack Spicer) asszem Dej lázzal indított,buszon majdnem elaludtunk(Y) (7fele kelhettünk) odafele összefutottunk Senseiiel,Gáborral,Fincsivel és Csabival akik épp Westendbe tartottak...
Rögtön Ayával és soksoksok Narutoval találkoztam*-*~~ ment a nap szépen lassan mindenkivel találkoztam, térdfájós volt~~ nah délután fiúk-foci-cosplaybenxD 0.o Dollival nagyban szurkolunk nekik amikor azt látjuk mellettünk h öregbácsi az 1ik SRÁCOT elkezdi molesztálni~ srác megfordul--bácsi:'jéééjjzusom te fiúvagy' -XDXD- aztán 2 MATos ember megpróbálta lekoptatni nem tom h sikeresen-exD [de a fiúk 1.k lettek*-*] asszem itt befejezem a szombatot. Csak még annyit h Cielcim nállam aludtx3


Vasárnap 09. 19: Megbeszéltük Dollival meg Peincíível h 9 örs. hátmi akkor keltünkxd összekészültünk,indultunk.
Ciel maradt a fehér ruhácskájában. Peincíí ő maga volt,én pedig Konan. xD  
aznap is zajlott a conos élet~ 1 sráctól csokit loptam :P uwuw~
BASSZUS. jött 1 bácsi Gábor odaszólt:" Jónapot maga is a melegfelvonuásra jött??-hogyhogy meleg felvonulás?O_O milyen szép lányok vannakitt. - itt mindenki fiú---[...]" XDXD"
 Zsebiveeeel mentünk 'free chuu-s' táblával és 1 csomó Japán Bishi ELJÖTT CON-ra*-* ésés ADTUNK NEKIK PUSZIIT >w< *______________*
aztááááán FOCIZTAM*-* Yunával és Davee-val [megmeg csomó Naruto-s karakteres cp-ssel] de nem nyertünk=/ ~~ 
Posszeidonon lovagolva*-*
Deivel (H)
Hazafele elkísértük Davee-t Dollival Keleti -ig az izgalmas voltxD ~~~~~


http://www.youtube.com/watch?v=Hm8R5dOQNf0
1 jópár ember még lóg nekem képekkel xD Zsebi,Hisagi, Saku képeket perkálni:D

1 megjegyzés: