2010. szeptember 13., hétfő

'de nehéz az iskolatáska...'xd

Megbeszétük Ritsuval h ma találkozunk... =3

ez 1 viccesnapvolt~ O_O
ELALUDTAM T.T és nem tudtam magam lekötözni =/
 Ritsuval állunk az osztály termük előtt erre 2 ázsiai srác benéz, azt halltuk: 'micsinálsz?'-de ezt olyan hangon h szakadtunk a röhögéstől.~ aztán tökrandom minde2en tök 1szerre megszólalunk: 'DRÁGASZÁÁG'~~~ LOLL x'D x'D 
Irodalom: szürrealizmus a szépségről: Szép mint 1 esernyő és 1 varrógép véletlen találkozása a boncasztalom~ erre Cielke: ez msn gyanús (Y) [Biglike.]
Norikoval vártuk Aladint de nem jött TT__TT" [a mi kis drága kurvagyú utánzatunk ma is alakított -.-"]
szintén Norikoval csücsültünk suli előtt vártuk Ritsut meg az ő ismerősét ;D zenét hallgattunk. valami emberke odajött hozzánk... telefont akart-.-"" 
Ritsu érkezésekor elindultunk Westendbe :D ééén Bence vagyok (A) csináltunk 1-2 képet Newyorkerbe voltunk SIX-be és Hobbiboltba ahol kiéltük kawaiios masnis igényeinket:O jaa és Libribe meg Diddl-boltba is benéztünk. *fájdalmas búcsú~ és közbe rájöttem h mind kettőnk táskája kb mintha szikla lenne benne T_T*
hazafele kb 4dik alkalommal botlottam bele Dolliba [sooors!]:O:O :D aki berángatott Árkádba [ a fáradt és lelohadt csülkeimmmel] fejbe vágott 1 tömény fa 'tálcával' és meghívott 1 potya shakera xD *-*

szoooval fél8ra hazaérteem powz *___* [plusz 2új cp ötlet: okt-ra Gwen cp.|lesz 1 Lolíta Konan| powerpuff gurls pooweeer (HH)]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése